Új Skoda Scala érkezett, amiben négy üzemanyagtartály rejtőzik
A cseh márka Golf méretű újdonsága nemcsak benzinnel, hanem gázzal is képes üzemelni.
A cseh márka Golf méretű újdonsága nemcsak benzinnel, hanem gázzal is képes üzemelni.
A teljesen új fejlesztésű Golf műszerfalán nem meglepő módon két méretes kijelző kapott helyet.
A hírek szerint éppen az utastér infotainment egységén kell még tovább dolgozni.
Rengetegen várják a wolfsburgi gyártó új generációs kompaktját, melynek bemutatási időpontját már többször is módosították.
A német gyártó több évtizes múltra visszatekintő modelljének jubileumi példánya egy plugin hibrid hajtásláncú kivitel.
A csehek kompakt újdonsága bekerült a hazai konfigurátorba, így már magyar árai is vannak.
Ha esetleg túl nehéz otthon megindokolni az Octavia RS-t, akkor remek alternatíva lehet a most debütált újabb cseh versenyző.
A most felbukkant képeket követően, már nincs nagyon mit megmutatni hivatalosan.
Sokat kellett rá várni, de 500 lóerős lett.
Forradalmian új designra a jelek szerint ezúttal sem számíthatunk a német gyártó bestseller kompakt modelljétől.
A japán márka heteken belül hazánkba érkező kompakt modellje egyrészt külcsínjével, másrészt kicsit benzines, kicsit dízel motorjával hívja fel magára a figyelmet.
A csehek kompakt újdonságának legolcsóbb kivitele mintegy 5,5 millió forintos áron startol.
A Volkswagennél az idei év már az új Golfról fog szólni, melynek egyik példányát most álcázás nélkül sikerült lencsevégre kapni.
Európa legkelendőbb autójából most egy közel 300 lóerős változat érkezett, aminek nem sok igazi ellenfele akad az autópályákon. És a versenypályákon sem.
A teljesen új fejlesztésű Golf sportos verziója minimum 245 lóerősnek ígérkezik.
Alig pár hete tették közzé a 2019-es Év Autója díj jelöltjeit, amelyek közt ott van a dél-koreai cég új kompaktja is. Mi is megszavaztattuk az olvasókat, és ezek után sejthető talán, ki lett a nyertes. Megnéztük, mitől ekkora favorit mára a Kia.
Mutatjuk, hogy hogyan nézhetnek ki a VW Golf cseh riválisának különböző változatai.
Nincs csalás, nincs ámítás, konkrétan ezek az autók bírják legjobban mostanság az első 100 ezer kilométert.
A felfrissített nagy Volkswagen hivatalos leleplezésére ugyan még várnunk kell egy keveset, de néhány részletet már most elárult róla a gyártó.
Mit szólna egy olyan dizájnú járműhöz, ami tökéletesen támogatja az autóban étkezést? Mivel most nem április elseje van, mindez nem is kamu, tényleg létezik.